Збірник наукових праць
"ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА"
Випуск 25
ЗМІСТ
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВІДБОРУ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ |
Бурда Михайло | |
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАВДАНЬ ОСОБИСТІСНОЇ І СУСПІЛЬНОЇ КАТЕГОРІЙ У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ЛІЦЕЇВ НА РІВНІ СТАНДАРТУ |
Васильєва Дарина | |
ПРОГРАМА СПЕЦКУРСУ «ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ГІМНАЗІЇ»: ЗМІСТ І СТРУКТУРА |
Гораш Катерина | |
THE CUSTOM QUALITIES OF TEXTBOOK IN THE PUPILS’ ASSESSING OF BASIC SECONDARY EDUCATION. |
Zhuk Yurii, Naumenko Svitlana | |
ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ...... |
Засєкіна Тетяна | |
КОНЦЕПЦІЯ СИСТЕМИ ПІДРУЧНИКІВ В АСПЕКТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ |
Ільченко Віра, Гуз Костянтин, Ільченко Олексій, Олійник Ірина
| |
МІСЦЕ І РОЛЬ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЛІЦЕЇ |
Новосьолова Валентина | |
ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ 5—6-х КЛАСІВ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ДОБІР ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Пасічник Олександр | |
ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ В УЧНІВ — ПРЕДСТАВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. |
Петрук Оксана | |
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ |
Прохоренко Олександр, Люлькова Юлія
| |
ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРАКТИЧНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІСТУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ |
Пузіков Дмитро | |
МЕТОДИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НОВОГО ПІДРУЧНИКА З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У 3-му КЛАСІ |
Савченко Олександра | |
ЗМІСТ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ПЕДАГОГІЧНЕ ДОРАДНИЦТВО» ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 "ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ" |
Саюк Валентина | |
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ДІТЕЙ ЦИФРОВОГО ПОКОЛІННЯ |
Скворцова Світлана, Онопрієнко Оксана, Бріцкан Тетяна
| |
ОПТИМІЗАЦІЯ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ «РОСІЙСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА» ДЛЯ 10—11-х КЛАСІВ |
Снєгірьова Валентина | |
МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
Трубачева Світлана | |
ПОСІБНИКИ З ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В АКАДЕМІЧНОМУ ТА ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЯХ |
Туташинський Василь | |
МІСЦЕ ПІДРУЧНИКА В ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОМУ СКЛАДНИКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ГІМНАЗІЇ. |
Чорноус Оксана | |
СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА ПОНЯТТЯ «ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ»: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ |
Шевчук Лариса | |
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МІНІ-МОДУЛІВ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ СІЛЬСЬКИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ |
Яценко Володимир |