Потенціал підручника «досліджуємо історію і суспільство» у формуванні екологічної компетентності учнів 6 класу Галина Сєрова 211-222 17.01.2024
Ключові компетентності в змісті підручника української літератури для 5 класу Нової української школи Таміла Яценко, Василь Пахаренко 202-211 20.07.2022
Створення шкільного підручника географії на засадах інтегрованого навчання Тетяна Назаренко 80-89 20.07.2022
Реалізація компетентнісного потенціалу підручника з математики для учнів гімназії засобом системи вправ Ольга Вашуленко 289-297 12.01.2024
Сучасний підручник фізики як засіб формування та розвитку природничо-наукової грамотності здобувачів загальної середньої освіти Микола Головко, Анастасія Стрельчук 47-57 24.07.2023
Кооперативне навчання математики та роль підручника в його реалізації Дарина Васильєва , Лариса Букалов 32-46 24.07.2023
Сучасний зарубіжний досвід оцінювання якості підручників географії для закладів загальної середньої освіти Світлана Науменко 154-171 06.02.2023
Дидактико-методичні концепти конструювання змісту підручників арабської мови для ЗЗСО України: із досвіду роботи Валерій Редько, Олена Ахмад 186-200 17.01.2024
Інноваційний потенціал сучасного підручника в умовах реформування системи освіти Тамара Пушкарьова, Олександр Гриценко 159-169 24.07.2023
Система компетентнісно орієнтованих завдань прикладного змісту в шкільних підручниках фізики Юрій Мельник 71-79 20.07.2022
Підручник з інтегрованого курсу «досліджуємо історію і суспільство» як засіб розвитку критичного мислення учнів 5–6 класів Олена Пометун, Нестор Гупан 161-173 17.01.2024
Моделювання процесу формування в учнів закладів загальної середньої освіти міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності засобами мовленнєвих ситуацій Валерій Редько, Наталія Теличко 155-169 20.07.2022
Підручник української літератури як засіб формування читацькоїграмотності учнів 5–6 класів Таміла Яценко, Олеся Слижук 280-288 17.01.2024
Деякі особливості укладання сучасного підручника для закладів освіти сільської місцевості Тамара Пушкарьова, Марія Коваль-Мазюта, Олександр Гриценко 174-185 17.01.2024
Використання медіатекстів у підручниках української літератури для 5‒6 класів нової української школи Олеся Слижук 194-201 06.02.2023
Реалізація принципу науковості в підручнику «Українська мова та читання» в НУШ Світлана Барабаш, Ольга Бурко 12-18 24.07.2023
Виховний потенціал сучасного підручника фізики для закладів фахової передвищої освіти В’ячеслав Білецький 24-31 06.02.2023
Методичний апарат підручника української мови як передумова реалізації компетентнісного підходу до мовної освіти Оксана Петрук 185-193 06.02.2023
«Читання як життєва стратегія»: реалізація державної політики книгочитання-2032 у підручникотворенні Неллі Бондаренко 19-31 24.07.2023
Методологія створення інтегрованого курсу з історії та громадянської освіти для 5-го класу Олена Пометун, Нестор Гупан 115-132 20.07.2022
Механізми формування досвіду читання французькою мовою учнів гімназії: до питання вправ і завдань Федір Довбищенко 96-108 17.01.2024
Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання Олександр Малихін, Віра Рогова 117-124 06.02.2023