№ 26 (2021)
Статті

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

Микола Головко
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • тенденції,
  • зміст навчання фізики,
  • сучасний підручник фізики

Як цитувати

Головко, М. (2021). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (26), 72‐84. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-72‐84

Анотація

У статті обґрунтовано тенденції розвитку теорії і практики сучасного підручника фізики. Визначено основні напрями удосконалення навчальної книжки з фізики як стрижневого складника дидактичного забезпечення освітнього процесу з фізики. Зроблено висновок щодо еволюції сучасного підручника фізики від засобу реалізації змісту навчання фізики до забезпечення його загальнопедагогічних і предметних функцій та ключового компонента навчально-методичного забезпечення, що є механізмом досягнення цілей, визначених освітніми стандартами. Наголошено, що не втратили своєї актуальності й окремі методичні підходи щодо введення основних понять шкільного курсу фізики, реалізовані в підручниках, а їхнє вивчення та узагальнення є корисним в умовах створення сучасного підручника фізики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.