Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- тенденції,
- зміст навчання фізики,
- сучасний підручник фізики
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано тенденції розвитку теорії і практики сучасного підручника фізики. Визначено основні напрями удосконалення навчальної книжки з фізики як стрижневого складника дидактичного забезпечення освітнього процесу з фізики. Зроблено висновок щодо еволюції сучасного підручника фізики від засобу реалізації змісту навчання фізики до забезпечення його загальнопедагогічних і предметних функцій та ключового компонента навчально-методичного забезпечення, що є механізмом досягнення цілей, визначених освітніми стандартами. Наголошено, що не втратили своєї актуальності й окремі методичні підходи щодо введення основних понять шкільного курсу фізики, реалізовані в підручниках, а їхнє вивчення та узагальнення є корисним в умовах створення сучасного підручника фізики.