№ 26 (2021)
Статті

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФІЛІЗАЦІЇ

Ірина Гуменюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • навчально-методичне забезпечення,
  • профілізація,
  • українська мова за професійним спрямуванням,
  • компетентнісна парадигма

Як цитувати

Гуменюк, І. (2021). НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФІЛІЗАЦІЇ. Проблеми сучасного підручника, (26), 85‐93. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-85‐93

Анотація

Статтю присвячено розгляду актуальної проблеми професійної адаптації змісту навчально-методичних розробок з української мови за професійним спрямуванням у педагогічних закладах вищої освіти. Запропоновано визначення поняття «профілізація навчальної дисципліни». З метою з’ясування основних способів профілізації курсу здійснено аналіз навчально-методичного забезпечення дисципліни за різними напрямами підготовки студентів. Наголошено на низькому рівні використання у змісті підручників і посібників профілізаційних елементів, спрямованих на створення професійного дискурсу. На основі дослідження всіх доступних навчально-методичних джерел із курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» визначено концептуальні засади профілізації навчальної дисципліни.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.