№ 26 (2021)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 5-го КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН

Тетяна Хорошковська-Носач
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • компетентнісний підхід,
  • підручник,
  • українська література,
  • 5-й клас

Як цитувати

Хорошковська-Носач, Т. (2021). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 5-го КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Проблеми сучасного підручника, (26), 262–270. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-262‐270

Анотація

У статті окреслено проблему реалізації компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті, що є одним із пріоритетних напрямів її розвитку. Висвітлено особливості реалізації зазначеної проблеми в підручнику української літератури для 5-го класу закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин, що полягають у переосмисленні способу подання навчального матеріалу, що стосується теорії літератури, біографічних відомостей про письменників, творчість яких вивчається, системи запитань і завдань, ілюстративного матеріалу підручника тощо. Висловлено пропозиції, на що варто звернути увагу авторам під час створення компетентнісно орієнтованого підручника української літератури для 5 класу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.