№ 24 (2020)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЛІЦЕЮ

Ніна Голуб
Біографія

Опубліковано 01.06.2020

Ключові слова

  • соціалізація особистості,
  • підручник української мови,
  • компетентний мовець,
  • засоби соціалізації,
  • мовленнєві жанри

Як цитувати

Голуб, Н. (2020). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЛІЦЕЮ. Проблеми сучасного підручника, (24), 47–54. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-47-54

Анотація

У статті актуалізовано проблему соціалізації учнів як суб’єктів освітнього процесу засобами мови, висвітлено найвагоміші питання, що потребують урахування авторами підручників і посібників; виокремлено ключові положення досліджень соціологів, психологів, педагогів, присвячених проблемі соціалізації учнів; на прикладі конкретних підручників продемонстровано, які елементи структури і види завдань шкільного підручника української мови сприяють ефективному розв’язанню проблем соціалізації учнів. Авторка вважає, що спрямування підручника на соціалізацію особистості — один із найважливіших критеріїв його сучасності й ефективності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.