№ 23 (2019)
Статті

РОЗВИТОК ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Тетяна Ремех
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • компетентнісний підхід,
  • компетентнісно орієнтований підручник,
  • предметна історична компетентність,
  • підручник історії України

Як цитувати

Ремех, Т. (2019). РОЗВИТОК ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. Проблеми сучасного підручника, (23), 244. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-244

Анотація

У статті розкриваються завдання й функції сучасного підручника історії для учнів ліцею. Сформульовано, що компетентнісно орієнтований підручник є моделлю навчання, заснованого на компетентнісному підході. Наголошено на концептуальних засадах конструювання та особливостях компетентнісно орієнтованого підручника як основного засобу навчання десятикласників історії. Обґрунтовано можливості підручника для формування предметної історичної компетентності учнів у сукупності хронологічного, просторового, інформаційного, логічного та аксіологічного компонентів. Наведено приклади завдань підручників історії України, що уможливлюють розвиток компонентів предметної історичної компетентності.