Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- компетентнісний підхід,
- компетентнісно орієнтований підручник,
- предметна історична компетентність,
- підручник історії України
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються завдання й функції сучасного підручника історії для учнів ліцею. Сформульовано, що компетентнісно орієнтований підручник є моделлю навчання, заснованого на компетентнісному підході. Наголошено на концептуальних засадах конструювання та особливостях компетентнісно орієнтованого підручника як основного засобу навчання десятикласників історії. Обґрунтовано можливості підручника для формування предметної історичної компетентності учнів у сукупності хронологічного, просторового, інформаційного, логічного та аксіологічного компонентів. Наведено приклади завдань підручників історії України, що уможливлюють розвиток компонентів предметної історичної компетентності.