ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ Й МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦКУРСУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ
Опубліковано 30.12.2019
Ключові слова
- профільне навчання,
- спецкурс,
- педагогічна технологія,
- зміст,
- інженерно-технічне спрямування
- експеримент ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Сформульовано концептуальну ідею профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування, на основі якої спроєктовано структуру й зміст навчальної програми і навчального посібника для спецкурсу «Проєктування і конструювання об’єктів техніки», визначено завдання й особливості профільного навчання за його змістом. Розроблено систему педагогічних умов, визначено методичні особливості реалізації змісту спецкурсу інженерно-технічного спрямування у процесі профільного навчання технологій. Визначено методичні особливості використання інноваційних організаційних форм й інтерактивних методів у процесі профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування. Проведено експериментальне апробування розробленого змісту спецкурсу, його методичного апарату, виконано якісний і кількісний аналіз експериментальних результатів. На основі отриманих результатів зроблено висновок щодо ефективності змісту спецкурсу «Проєктування і конструювання об’єктів техніки», розробленої системи педагогічних умов, нової методики реалізації змісту для ґрунтовного оволодіння учнями основами проєктування і конструювання об’єктів техніки, формування їхньої проєктно-технологічної компетентності