№ 23 (2019)
Статті

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ Й МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦКУРСУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Анатолій Тарара
Про автора
Інна Сушко
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • профільне навчання,
  • спецкурс,
  • педагогічна технологія,
  • зміст,
  • інженерно-технічне спрямування,
  • експеримент
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Тарара, А., & Сушко, І. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ Й МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦКУРСУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми сучасного підручника, (23), 259. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-259

Анотація

Сформульовано концептуальну ідею профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування, на основі якої спроєктовано структуру й зміст навчальної програми і навчального посібника для спецкурсу «Проєктування і конструювання об’єктів техніки», визначено завдання й особливості профільного навчання за його змістом. Розроблено систему педагогічних умов, визначено методичні особливості реалізації змісту спецкурсу інженерно-технічного спрямування у процесі профільного навчання технологій. Визначено методичні особливості використання інноваційних організаційних форм й інтерактивних методів у процесі профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування. Проведено експериментальне апробування розробленого змісту спецкурсу, його методичного апарату, виконано якісний і кількісний аналіз експериментальних результатів. На основі отриманих результатів зроблено висновок щодо ефективності змісту спецкурсу «Проєктування і конструювання об’єктів техніки», розробленої системи педагогічних умов, нової методики реалізації змісту для ґрунтовного оволодіння учнями основами проєктування і конструювання об’єктів техніки, формування їхньої проєктно-технологічної компетентності