№ 23 (2019)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ)

Людмила Шелестова
Про автора

Опубліковано 30.12.2019

Ключові слова

  • підручник,
  • функції підручника,
  • творчі здібності,
  • старшокласники,
  • профільне навчання

Як цитувати

Шелестова, Л. (2019). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ). Проблеми сучасного підручника, (23), 306. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-306

Анотація

У статті розглянуто проблему розвитку творчих здібностей старшокласників засобами підручника. Зосереджено увагу на реалізації розвивальної функції підручника. З’ясовано вимоги до навчального тексту підручника, які забезпечать можливість творчого розвитку учнів. Встановлено необхідність систематичного виконання дітьми творчих завдань з метою ефективного розвитку у них творчих здібностей. Проаналізовано можливості навчальних текстів та навчальних завдань підручника з української літератури для учнів 10 класу в розвитку творчих здібностей старшокласників в умовах профільного навчання.