Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- українська література,
- культурологічний підхід,
- шкільний підручник,
- мистецький контекст,
- обізнаність та самовираження у сфері культури
- читацька компетентність ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті акцентовано увагу на проблемі культурологічного підходу як концептуальній основі модернізації змісту шкільної літературної освіти. Окреслено дидактико-методичний потенціал нових підручників української літератури для 10 класу (рівень стандарту) щодо ефективної реалізації культурологічного підходу в сучасній шкільній літературній освіті. Доведено, що засадничі ідеї культурологічного підходу у процесі вивчення української літератури послідовно реалізовано у біографічних нарисах, літературно-критичному матеріалі, методичному апараті та ілюстративному матеріалі чинного підручника для 10 класу. Проаналізовано принципи втілення програмової рекомендаційної рубрики «Мистецький контекст» у дидактико-методичний апарат підручника української літератури для 10 класу (2018) як одного із дієвих засобів реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.