№ 22 (2019)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Наталія Гоголь
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • українська література,
  • культурологічний підхід,
  • шкільний підручник,
  • мистецький контекст,
  • обізнаність та самовираження у сфері культури,
  • читацька компетентність
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гоголь, Н. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Проблеми сучасного підручника, (22), 38–45. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-38-45

Анотація

У статті акцентовано увагу на проблемі культурологічного підходу як концептуальній основі модернізації змісту шкільної літературної освіти. Окреслено дидактико-методичний потенціал нових підручників української літератури для 10 класу (рівень стандарту) щодо ефективної реалізації культурологічного підходу в сучасній шкільній літературній освіті. Доведено, що засадничі ідеї культурологічного підходу у процесі вивчення української літератури послідовно реалізовано у біографічних нарисах, літературно-критичному матеріалі, методичному апараті та ілюстративному матеріалі чинного підручника для 10 класу. Проаналізовано принципи втілення програмової рекомендаційної рубрики «Мистецький контекст» у дидактико-методичний апарат підручника української літератури для 10 класу (2018) як одного із дієвих засобів реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.