Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- підручник,
- діяльнісний підхід,
- гімназія,
- фізика
Як цитувати
Засєкін, Д. (2019). ПІДРУЧНИК З ФІЗИКИ ДЛЯ ГІМНАЗІЇ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (22), 77–85. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-77-85
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається концепція підручника з фізики для учнів гімназії як засобу реалізації діяльнісного підходу в контексті компетентнісного й особистісно орієнтованого. Досліджуються особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів підліткового віку в умовах швидкозмінного інформаційного середовища. Обґрунтовуються провідні функції підручника як засобу навчання, що забезпечує реалізацію діяльнісного підходу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.