№ 22 (2019)
Статті

ПІДРУЧНИК З ФІЗИКИ ДЛЯ ГІМНАЗІЇ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Дмитро Засєкін
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • підручник,
  • діяльнісний підхід,
  • гімназія,
  • фізика

Як цитувати

Засєкін, Д. (2019). ПІДРУЧНИК З ФІЗИКИ ДЛЯ ГІМНАЗІЇ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (22), 77–85. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-77-85

Анотація

У статті розглядається концепція підручника з фізики для учнів гімназії як засобу реалізації діяльнісного підходу в контексті компетентнісного й особистісно орієнтованого. Досліджуються особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів підліткового віку в умовах швидкозмінного інформаційного середовища. Обґрунтовуються провідні функції підручника як засобу навчання, що забезпечує реалізацію діяльнісного підходу.