№ 22 (2019)
Статті

МІЖКУЛЬТУРНА МЕДІАЦІЯ — ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ МІСЦЯ І РОЛІ РІДНОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Олександр Пасічник
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • посередник,
  • медіація,
  • рідна мова,
  • компетентнісний підхід,
  • діалог,
  • культур,
  • навчання мови і культури,
  • зміст навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Пасічник, О. (2019). МІЖКУЛЬТУРНА МЕДІАЦІЯ — ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ МІСЦЯ І РОЛІ РІДНОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Проблеми сучасного підручника, (22), 213–223. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-213-223

Анотація

У статті медіація розглядається як якісно новий етап у розвитку методичної науки, покликаний переконати противників використання рідної мови та перекладу в процесі навчання іноземної мови. Як вид навчальної діяльності медіація вирізняється практичною зорієнтованістю і дає змогу відійти від тренувального характеру перекладних вправ. Вона органічно поєднує в собі перекладацький та лінгвокраїнознавчий аспекти і дає можливість будувати процес навчання мови відповідно до методичного принципу діалогу культур. Автор акцентує увагу на тому, що медіативні види діяльності потребують більш ґрунтовного вивчення з метою їх подальшої інтеграції до змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти.