№ 21 (2018)
Статті

МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ

Д. Васильєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • математичні задачі,
  • ключові компетентності,
  • зарубіжний досвід,
  • підручники математики в Ізраїлі, Індії, Молдові

Як цитувати

Васильєва, Д. (2018). МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (21), 83–91. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-83-91

Анотація

Устатті здійснено аналіз сучасних підручників математики кількох зарубіжних країн на предмет включення задач, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів – ініціативність і підприємливість; соціальна і громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя. Розглянуто конкретні приклади задач, що стосуються фінансових розрахунків, громадянської ідентифікації та історико-краєзнавчої тематики, здорового способу життя та екології із підручників Ізраїлю, Індії та Молдови. Розкрито можливості формування в учнів ключових компетентностей в процесі розв’язування задач під час навчання математики. Зроблено висновок про доцільність використання досвіду побудови системи задачу підручниках інших країнах для осучаснення фабул і видів задач для навчання учнів у сучасних умовах модернізації шкільної математичної освіти в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.