Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- математичні задачі,
- ключові компетентності,
- зарубіжний досвід,
- підручники математики в Ізраїлі, Індії, Молдові
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Устатті здійснено аналіз сучасних підручників математики кількох зарубіжних країн на предмет включення задач, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів – ініціативність і підприємливість; соціальна і громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя. Розглянуто конкретні приклади задач, що стосуються фінансових розрахунків, громадянської ідентифікації та історико-краєзнавчої тематики, здорового способу життя та екології із підручників Ізраїлю, Індії та Молдови. Розкрито можливості формування в учнів ключових компетентностей в процесі розв’язування задач під час навчання математики. Зроблено висновок про доцільність використання досвіду побудови системи задачу підручниках інших країнах для осучаснення фабул і видів задач для навчання учнів у сучасних умовах модернізації шкільної математичної освіти в Україні.