ЗМІСТ ПРОГРАМИ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ «МЕТОДИ І ЗАСОБИ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- методи і засоби прогнозування,
- прогностична діяльність,
- прогнозування розвитку загальної середньої освіти,
- професійна компетентність педагогічних працівників
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито зміст програми елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти», який розроблено з метою підготовки педагогічних працівників до застосування визначених методів і засобів у прогнозуванні розвитку освітніх об’єктів. Зокрема, автором обґрунтовано доцільність упровадження елективного курсу в навчальний процес закладів вищої та післядипломної педагогічної освіти; описано основні структурні складники програми (взаємозв’язок освітніх галузей і дисциплін та логічну послідовність їх вивчення; мету, предмет, вимоги й очікувані результати навчання студентів і слухачів курсів підвищення кваліфікації, перелік і зміст модулів, обсяг навчального навантаження й форми організації освітнього процесу) та розкрито концептуальну, продуктивну, інформаційну, контекстуальну, комунікативну компетенції, які забезпечують формування професійної компетентності педагогічних працівників у процесі викладання елективного курсу.