№ 21 (2018)
Статті

ЗМІСТ ПРОГРАМИ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ «МЕТОДИ І ЗАСОБИ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»

К. Гораш
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • методи і засоби прогнозування,
  • прогностична діяльність,
  • прогнозування розвитку загальної середньої освіти,
  • професійна компетентність педагогічних працівників

Як цитувати

Гораш, К. (2018). ЗМІСТ ПРОГРАМИ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ «МЕТОДИ І ЗАСОБИ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ». Проблеми сучасного підручника, (21), 118–133. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-118-133

Анотація

У статті розкрито зміст програми елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти», який розроблено з метою підготовки педагогічних працівників до застосування визначених методів і засобів у прогнозуванні розвитку освітніх об’єктів. Зокрема, автором обґрунтовано доцільність упровадження елективного курсу в навчальний процес закладів вищої та післядипломної педагогічної освіти; описано основні структурні складники програми (взаємозв’язок освітніх галузей і дисциплін та логічну послідовність їх вивчення; мету, предмет, вимоги й очікувані результати навчання студентів і слухачів курсів підвищення кваліфікації, перелік і зміст модулів, обсяг навчального навантаження й форми організації освітнього процесу) та розкрито концептуальну, продуктивну, інформаційну, контекстуальну, комунікативну компетенції, які забезпечують формування професійної компетентності педагогічних працівників у процесі викладання елективного курсу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.