№ 21 (2018)
Статті

ПІДРУЧНИК «БІОЛОГІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ

О. Гринюк
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • наукова картина світу,
  • екологічна складова наукової картини світу,
  • екологічна компетентність,
  • інтеграція знань,
  • цілісні знання,
  • підручник «Біологія і екологія»
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гринюк, О. (2018). ПІДРУЧНИК «БІОЛОГІЯ ТА ЕКОЛОГІЯ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (21), 134–143. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-134-143

Анотація

У статті розкрита роль підручника «Біологія і екологія» як засобу, що сприяє формуванню екологічної складової наукової картини світу старшокласників, яка є умовою успішної самореалізації випускника школи в суспільстві. Доводиться, що ефективність формування екологічної складової наукової картини світу та екологічної компетентності учнів залежить від засвоєння ними цілісних знань про природу в умовах інтеграції змісту освітніх галузей «Природознавства», «Математики», «Мови і літератури» на основі загальних закономірностей природи, культури та довкілля.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.