№ 21 (2018)
Статті

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У МЕТОДИЧНОМУ АПАРАТІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІЗ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ПРЕДМЕТІВ (1991–2010 рр.)

Н. Гупан
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • методичний апарат підручника,
  • суспільствознавчі предмети,
  • диференціація

Як цитувати

Гупан, Н. (2018). ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У МЕТОДИЧНОМУ АПАРАТІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІЗ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ПРЕДМЕТІВ (1991–2010 рр.). Проблеми сучасного підручника, (21), 144–155. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-144-155

Анотація

У статті висвітлено питання конструювання методичного апарату шкільних підручників із суспільствознавчих предметів перших десятиріч незалежної України. Цей процес пов’язувався із орієнтацією на індивідуалізацію навчання учнів. Диференціація у методичному апараті шкільних підручників здійснювалася з урахуванням навчальних інтересів учнів. Одночасно розвивалася зовнішня і внутрішня диференціація. Перша відображалася у розробці підручників для учнів спеціалізованих навчальних закладів (ліцеїв, гімназій) та класів загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням суспільствознавчих предметів. Друга — мала на меті формування однорідних за пізнавальними можливостями груп учнів в середині класу. Відповідно, у методичному апараті підручників виокремлювали запитання і завдання з різним рівнем складності, вміщували матеріали спрямовані на індивідуалізацію навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.