№ 21 (2018)
Статті

ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ, ОБРАЗУ СВІТУ УЧНІВ

В. Ільченко
Біографія
К. Гуз
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • наукова картина світу учнів,
  • життєствердний образ світу учнів,
  • цілісність змісту освітньої галузі,
  • цілісне світорозуміння старшокласників

Як цитувати

Ільченко, В., & Гуз, К. (2018). ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ, ОБРАЗУ СВІТУ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (21), 156–167. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-156-167

Анотація

У статті наводяться результати дослідження думки учителів природничо-математичного, літературознавчого циклу предметів стосовно формування наукової картини світу, образу світу старшокласників, їхнього цілісного світорозуміння та наукового мислення. На основі дослідження, яке визначило потреби учителів, автори розкривають зміст понять «наукова картина світу», умови формування наукової картини світу, образу світу учнів; необхідності використання цих понять як наскрізної основи інтеграції змісту навчального матеріалу програм, підручників природничо-математичного, літературознавчого циклу в цілісність, показником якої є підлягання всіх її елементів загальним закономірностям природи, культури та довкілля.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.