Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- наукова картина світу учнів,
- життєствердний образ світу учнів,
- цілісність змісту освітньої галузі,
- цілісне світорозуміння старшокласників
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті наводяться результати дослідження думки учителів природничо-математичного, літературознавчого циклу предметів стосовно формування наукової картини світу, образу світу старшокласників, їхнього цілісного світорозуміння та наукового мислення. На основі дослідження, яке визначило потреби учителів, автори розкривають зміст понять «наукова картина світу», умови формування наукової картини світу, образу світу учнів; необхідності використання цих понять як наскрізної основи інтеграції змісту навчального матеріалу програм, підручників природничо-математичного, літературознавчого циклу в цілісність, показником якої є підлягання всіх її елементів загальним закономірностям природи, культури та довкілля.