ПОТЕНЦІАЛ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- критичне мислення,
- технологія розвитку критичного мислення,
- програми з іноземних мов,
- навчання іноземних мов,
- англійська мова
- підручник з англійської мови,
- компетентнісно орієнтоване навчання,
- основна школа ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті визначено потенціал застосування технології розвитку критичного мислення учнів в умовах компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов в основній школі. З цією метою розкрито зміст навчальних програм з іноземних мов для 5–9 класів через призму закладених у них можливостей для розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання іноземної мови. Запропоновано критерії аналізу та проаналізовано підручники з англійської мови для 8-х та 9-х класів з точки зору розвитку критичного мислення учнів у навчальному процесі. Встановлено, що у навчальних програмах з іноземних мов для основної школи передбачено розвиток критичного мислення учнів паралельно з формуванням в них ключових компетентностей. Водночас зміст та методичний апарат проаналізованих підручників недостатньою мірою відповідають вимогам технології розвитку критичного мислення учнів, що постає сьогодні як важлива методична проблема.