№ 21 (2018)
Статті

ПОТЕНЦІАЛ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

І. Ільчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • критичне мислення,
  • технологія розвитку критичного мислення,
  • програми з іноземних мов,
  • навчання іноземних мов,
  • англійська мова,
  • підручник з англійської мови,
  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • основна школа
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ільчук, І. (2018). ПОТЕНЦІАЛ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Проблеми сучасного підручника, (21), 178–191. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-178-191

Анотація

У статті визначено потенціал застосування технології розвитку критичного мислення учнів в умовах компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов в основній школі. З цією метою розкрито зміст навчальних програм з іноземних мов для 5–9 класів через призму закладених у них можливостей для розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання іноземної мови. Запропоновано критерії аналізу та проаналізовано підручники з англійської мови для 8-х та 9-х класів з точки зору розвитку критичного мислення учнів у навчальному процесі. Встановлено, що у навчальних програмах з іноземних мов для основної школи передбачено розвиток критичного мислення учнів паралельно з формуванням в них ключових компетентностей. Водночас зміст та методичний апарат проаналізованих підручників недостатньою мірою відповідають вимогам технології розвитку критичного мислення учнів, що постає сьогодні як важлива методична проблема.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.