№ 21 (2018)
Статті

МЕТОДИКА ЕКСПЕРТНОГО ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Ю. Люлькова
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • система загальної середньої освіти,
  • розвиток,
  • соціально-економічні чинники розвитку,
  • методика експертного опитування,
  • посібник із педагогічного прогнозування для вчителів

Як цитувати

Люлькова, Ю. (2018). МЕТОДИКА ЕКСПЕРТНОГО ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасного підручника, (21), 228–244. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-228-244

Анотація

У статті розглядається проблема оволодіння педагогічними працівниками методикою експертного опитування щодо визначення впливу соціально-економічних чинників на розвиток загальної середньої освіти України за допомогою посібника для вчителів. Авторка обґрунтовує необхідність застосування посібника в процесі підготовки педагогічних працівників до застосування методики експертного опитування щодо визначення впливу соціально-економічних чинників на розвиток загальної середньої освіти України, засвоєння ними теоретичних знань про цю групу чинників розвитку названої системи, формування вмінь і навичок визначення і врахування якісних та кількісних характеристик їхнього впливу в процесі прогнозування цього розвитку. Сформульовано вимоги та рекомендації щодо відображення цих теоретичних і методичних матеріалів на сторінках посібника з педагогічного прогнозування для вчителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.