МЕТОДИКА ЕКСПЕРТНОГО ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЧИННИКІВ НА РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- система загальної середньої освіти,
- розвиток,
- соціально-економічні чинники розвитку,
- методика експертного опитування,
- посібник із педагогічного прогнозування для вчителів
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема оволодіння педагогічними працівниками методикою експертного опитування щодо визначення впливу соціально-економічних чинників на розвиток загальної середньої освіти України за допомогою посібника для вчителів. Авторка обґрунтовує необхідність застосування посібника в процесі підготовки педагогічних працівників до застосування методики експертного опитування щодо визначення впливу соціально-економічних чинників на розвиток загальної середньої освіти України, засвоєння ними теоретичних знань про цю групу чинників розвитку названої системи, формування вмінь і навичок визначення і врахування якісних та кількісних характеристик їхнього впливу в процесі прогнозування цього розвитку. Сформульовано вимоги та рекомендації щодо відображення цих теоретичних і методичних матеріалів на сторінках посібника з педагогічного прогнозування для вчителів.