№ 21 (2018)
Статті

ПРОГНОСТИЧНІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, РОЗРОБЛЕНІ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ, В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

О. Мушка
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • прогностична модель,
  • пошуковий прогноз,
  • нормативний прогноз,
  • розвиток системи загальної середньої освіти,
  • учитель,
  • посібник
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мушка, О. (2018). ПРОГНОСТИЧНІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, РОЗРОБЛЕНІ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ, В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ. Проблеми сучасного підручника, (21), 271–283. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-271-283

Анотація

У статті розглядається проблема конструювання і відображення навчальних матеріалів про прогностичні моделі розвитку загальної середньої освіти, розроблені у незалежній Україні в змісті посібника з педагогічного прогнозування для вчителя. Обґрунтовано, що теоретична й практична підготовка вчителя до прогнозування розвитку системи загальної середньої освіти передбачатиме засвоєння ним прогностичних знань і вмінь, пов’язаних із прогностичними моделями розвитку загальної середньої освіти, розробленими в незалежній Україні. Визначено, що одним із оптимальних шляхів відображення цих навчальних матеріалів є конструювання відповідного параграфа (розділу) посібника з педагогічного прогнозування для вчителя. Визначено й обґрунтовано чіткий перелік навчальних матеріалів про прогностичні моделі розвитку загальної середньої освіти, розроблені в незалежній Україні, що доцільно відобразити в змісті посібника, їх розподіл за його текстовим і позатекстовим компонентами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.