ПРОГНОСТИЧНІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, РОЗРОБЛЕНІ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ, В ЗМІСТІ ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- прогностична модель,
- пошуковий прогноз,
- нормативний прогноз,
- розвиток системи загальної середньої освіти,
- учитель
- посібник ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема конструювання і відображення навчальних матеріалів про прогностичні моделі розвитку загальної середньої освіти, розроблені у незалежній Україні в змісті посібника з педагогічного прогнозування для вчителя. Обґрунтовано, що теоретична й практична підготовка вчителя до прогнозування розвитку системи загальної середньої освіти передбачатиме засвоєння ним прогностичних знань і вмінь, пов’язаних із прогностичними моделями розвитку загальної середньої освіти, розробленими в незалежній Україні. Визначено, що одним із оптимальних шляхів відображення цих навчальних матеріалів є конструювання відповідного параграфа (розділу) посібника з педагогічного прогнозування для вчителя. Визначено й обґрунтовано чіткий перелік навчальних матеріалів про прогностичні моделі розвитку загальної середньої освіти, розроблені в незалежній Україні, що доцільно відобразити в змісті посібника, їх розподіл за його текстовим і позатекстовим компонентами.