№ 21 (2018)
Статті

ПІДРУЧНИК ЕКОНОМІКИ ЯК ОСНОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ В ЛІЦЕЇ

Т. Назаренко
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • підручник економіки,
  • методи навчання,
  • методика навчання економіки,
  • компетентнісне навчання,
  • учні ліцею

Як цитувати

Назаренко, Т. (2018). ПІДРУЧНИК ЕКОНОМІКИ ЯК ОСНОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ В ЛІЦЕЇ. Проблеми сучасного підручника, (21), 294–304. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-294-304

Анотація

У статті розглядаються основні засади компетентнісного навчання економіки в ліцеї та способи його результативного здійснення в змісті підручника. Проведений аналіз освітнього процесу в ліцеї надав можливість дослідниці розкрити різноманітні методичні прийоми, що формують економічну компетентність учнів засобом навчальної економічної інформації в змісті підручника. Авторка схарактеризувала складові методичної системи, які сприятимуть формування в учнів економічної компетентності через зміст підручника з економіки, що застосовується в освітньому процесі ліцею. Стаття розкриває також й шляхи запровадження компетентнісного підходу на уроках економіки в ліцеї засобом текстів та ілюстрацій підручника, який висвітлює навчально-пізнавальний та виховний потенціал економіки через методику навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.