№ 21 (2018)
Статті

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА АКТИВІЗАЦІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТА КРАЄЗНАВЧИХ ВІДОМОСТЕЙ В ІНШОМОВНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

О. Пасічник
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • іноземні мови,
  • початкова школа,
  • соціокультурна компетентність,
  • компетентнісний підхід,
  • краєзнавчий компонент,
  • зміст навчання,
  • підручник,
  • діалог культур
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Пасічник, О. (2018). ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА АКТИВІЗАЦІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТА КРАЄЗНАВЧИХ ВІДОМОСТЕЙ В ІНШОМОВНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (21), 323–334. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-323-334

Анотація

Зважаючи на те, що учень молодшої школи є повноправним суб’єктом культури, автор обґрунтовує необхідність побудови процесу навчання іноземної мови відповідно до засад методичного принципу «діалогу культур». Вказується, що оволодіння новим мовним кодом має відбуватися у контексті ознайомлення з елементами культури країн, мова яких вивчається. Це дасть змогу формувати в учнів адекватні уявлення про особливості життя в іншій країні, а також визначати ефективні стратегії мовленнєвої поведінки в різних комунікативних ситуаціях. Наголошується, що в умовах запровадження компетентнісного підходу відомості про рідну культуру учнів мають бути невід’ємним складником навчального процесу. У статті окреслено ефективні способи активізації знань про рідну та зарубіжну культуру в іншомовній діяльності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.