ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА АКТИВІЗАЦІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ТА КРАЄЗНАВЧИХ ВІДОМОСТЕЙ В ІНШОМОВНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- іноземні мови,
- початкова школа,
- соціокультурна компетентність,
- компетентнісний підхід,
- краєзнавчий компонент
- зміст навчання,
- підручник,
- діалог культур ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Зважаючи на те, що учень молодшої школи є повноправним суб’єктом культури, автор обґрунтовує необхідність побудови процесу навчання іноземної мови відповідно до засад методичного принципу «діалогу культур». Вказується, що оволодіння новим мовним кодом має відбуватися у контексті ознайомлення з елементами культури країн, мова яких вивчається. Це дасть змогу формувати в учнів адекватні уявлення про особливості життя в іншій країні, а також визначати ефективні стратегії мовленнєвої поведінки в різних комунікативних ситуаціях. Наголошується, що в умовах запровадження компетентнісного підходу відомості про рідну культуру учнів мають бути невід’ємним складником навчального процесу. У статті окреслено ефективні способи активізації знань про рідну та зарубіжну культуру в іншомовній діяльності учнів.