ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- гра,
- ігрова діяльність,
- ключові компетентності,
- здобувачі початкової освіти,
- іноземна мова
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито роль ігрової діяльності у формуванні ключових компетентностей на уроках іноземної мови в початковій школі, в оволодінні учнями іноземною мовою, у вихованні культури їхнього спілкування і розвитку вміння працювати в колективі. Визначено зміст поняття «гра/ігрова діяльність», як ефективного засобу навчання іноземної мови здобувачів початкової освіти з метою закріплення й активізації навчального матеріалу в різних ситуаціях спілкування. Розглянуто окремі класифікації ігор, що стосуються навчання різних аспектів іноземної мови і видів мовленнєвої діяльності учнів 1–4-х класів. Запропоновано авторську типологію ігор, спрямованих на формування ключових компетентностей, окреслених Державним стандартом початкової освіти і навчальною програмою, у процесі оволодіння іноземною мовою учнями молодшого шкільного віку; схарактеризовано основні компоненти компетентностей, наведено приклади деяких ігор.