№ 21 (2018)
Статті

ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Т. Полонська
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • гра,
  • ігрова діяльність,
  • ключові компетентності,
  • здобувачі початкової освіти,
  • іноземна мова

Як цитувати

Полонська, Т. (2018). ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (21), 334–346. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-334-346

Анотація

У статті розкрито роль ігрової діяльності у формуванні ключових компетентностей на уроках іноземної мови в початковій школі, в оволодінні учнями іноземною мовою, у вихованні культури їхнього спілкування і розвитку вміння працювати в колективі. Визначено зміст поняття «гра/ігрова діяльність», як ефективного засобу навчання іноземної мови здобувачів початкової освіти з метою закріплення й активізації навчального матеріалу в різних ситуаціях спілкування. Розглянуто окремі класифікації ігор, що стосуються навчання різних аспектів іноземної мови і видів мовленнєвої діяльності учнів 1–4-х класів. Запропоновано авторську типологію ігор, спрямованих на формування ключових компетентностей, окреслених Державним стандартом початкової освіти і навчальною програмою, у процесі оволодіння іноземною мовою учнями молодшого шкільного віку; схарактеризовано основні компоненти компетентностей, наведено приклади деяких ігор.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.