№ 21 (2018)
Статті

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Д. Пузіков
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • учитель,
  • прогностична компетентність учителя,
  • формування прогностичної компетентності вчителя,
  • навчально-методична література

Як цитувати

Пузіков, Д. (2018). НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Проблеми сучасного підручника, (21), 358–371. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-358-371

Анотація

У статті розглядається проблема формування прогностичної компетентності сучасного вчителя. Метою статті є обгрунтування значення навчально-методичної літератури як засобу формування прогностичної компетентності сучасного вчителя. Задля реалізації цієї мети розв’язано декілька завдань дослідження, а саме: уточнено поняття «прогностична компетентність учителя», розкрито, обґрунтовано та детально описано компонентний склад цієї компетентності (її ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний компоненти та їхні складники), котрий відображуватиметься в навчальнометодичній літературі; визначено можливості сучасної навчально-методичної літератури (та її структурних компонентів і підкомпонентів) щодо формування прогностичної компетентності вчителя; визначено та обґрунтувано специфіку застосування навчально-методичної літератури в процесі формування прогностичної компетентності вчителя в умовах здобуття ним формальної, неформальної або інформальної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.