№ 19 (2017)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Г. Л. Бійчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • інформаційно-комунікаційні технології,
  • мультимедійні технології,
  • програмно-педагогічний засіб,
  • електронний конструктор,
  • літературна, інформаційна компетентність,
  • українська література,
  • компетентнісний підхід,
  • старша школа
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Бійчук, Г. Л. (2017). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (19), 13–22. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/262

Анотація

У статті розглянуто процес організації нового освітнього середовища згідно нормативних вимог «Нової української школи» під час використання інформаційно комунікаційних і сучасних мультимедійних технологій навчання. Доведено дидактичну доцільність застосування мультимедійного програмно-педагогічного засобу з української літератури в старшій школі з використання мультимедійних сценаріїв уроків у 10 класі на основі компетентнісного підходу. Запропоновано методику впровадження електронного конструктора уроків із його програмним мультимедійним супроводом, систему методів, прийомів і видів навчальної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій навчання у процесі вивчення української літератури на засадах компетентнісного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.