№ 19 (2017)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ «ГРОМАДЯНСЬКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ» У ПІДРУЧНИКАХ АЛГЕБРИ

Д. В. Васильєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • підручники алгебри,
  • задачі,
  • ключові компетентності,
  • наскрізна лінія,
  • громадянська відповідальність,
  • громадянськість
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васильєва, Д. В. . (2017). РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНОЇ ЛІНІЇ «ГРОМАДЯНСЬКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ» У ПІДРУЧНИКАХ АЛГЕБРИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 38–47. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/266

Анотація

У статті розкрито проблему реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Громадянська відповідальність» у підручниках алгебри для основної школи. Проаналізовано сутність феномена «громадянськість» і його складників. Висвітлено потенціал шкільних підручників алгебри для формування громадянської відповідальності учнів основної школи. Встановлено, що в сучасних підручниках міститься навчальний матеріал, спрямований на формування свідомого громадянина, патріота та професіонала. Обґрунтовано, що найбільш ефективно сприяти формуванню в учнів громадянської відповідальності можна в процесі розв‘язування спеціально дібраних задач. Показано особливості реалізації наскрізної лінії ключових компетентностей «Громадянська відповідальність» на основі відповідних задач, які включено у підручники «Алгебра, 8» і «Алгебра, 9».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.