№ 19 (2017)
Статті

ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Л. В. Галаєвська
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • текстоцентричний підхід,
  • текст,
  • робота з текстом,
  • навчальний текст,
  • мовна особистість

Як цитувати

Галаєвська, Л. В. . (2017). ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 68–79. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/269

Анотація

Статтю присвячено висвітленню особливостей текстоцентричного підходу до формування мовленнєвих умінь і навичок учнів у сучасному підручнику української мови. Розглянуто поняття «текст» як основну одиницю текстоцентричного підходу, його структуру, характеристики, специфіку процесу розуміння; визначено функції тексту щодо розвитку мовної особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.