№ 19 (2017)
Статті

ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДРУЧНИКА ЯК СУЧАСНОГО МЕДІА В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ

А. В. Гривко
Біографія
О. В. Ситник
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • підручник,
  • ключові навички,
  • читацькі вміння,
  • читацька грамотність,
  • медіаграмотність,
  • конвергенція,
  • полікодовий текст
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гривко, А. В. ., & Ситник, О. В. . (2017). ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДРУЧНИКА ЯК СУЧАСНОГО МЕДІА В АСПЕКТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ. Проблеми сучасного підручника, (19), 92–101. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/271

Анотація

У статті розглянуто науково обґрунтовані положення щодо очікуваних результатів навчання як чинники трансформацій сучасних шкільних підручників в аспекті репрезентації в них можливості розвитку в учнів читацьких умінь, які наразі визначають як ключові навички для здійснення успішної комунікації в сучасному інформаційному просторі. Висвітлено загальні результати дослідження рівнів сформованості в учнів 5 і 9 класів читацьких умінь. Відповідно до цих результатів і в аспекті завдань формування в учнів читацької грамотності як одного з базових елементів ключових компетентностей запропоновано можливі шляхи удосконалення навчальної книги за напрямами: методика подавання теоретичного матеріалу, добір текстів (як теоретичних, так і текстів завдань), система завдань, композиційно-графічне моделювання, ковергенція. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.