№ 19 (2017)
Статті

ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНО-ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІКИ

І.А. Левіна
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • модель,
  • проект,
  • проектування,
  • креативна проектна діяльність,
  • креативно-проектна компетентність,
  • мультимедійний навчальний посібник
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Левіна, І. . (2017). ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНО-ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІКИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 166–175. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/279

Анотація

У статті представлені результати теоретичного аналізу креативно-проектної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Автором розкрито сутність і структуру феномена «креативно-проектна компетентність», визначено критерії та рівні її сформованості, охарактеризовано педагогічні умови та представлено модель формування креативно-проектної компетентності майбутніх учителів засобами мультимедійного навчального посібника з педагогіки. Використання мультимедійного навчального посібника з педагогіки можливе у кількох режимах, серед яких: «Лекції», «Конструктор лекцій», «Практичні та лабораторні заняття», «Конструктор практичних та лабораторних занять», «Завдання для самостійної та індивідуальної роботи», «Конструктор тестових завдань», «Довідкова інформація» тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.