ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНО-ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ПЕДАГОГІКИ
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- модель,
- проект,
- проектування,
- креативна проектна діяльність,
- креативно-проектна компетентність
- мультимедійний навчальний посібник ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлені результати теоретичного аналізу креативно-проектної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Автором розкрито сутність і структуру феномена «креативно-проектна компетентність», визначено критерії та рівні її сформованості, охарактеризовано педагогічні умови та представлено модель формування креативно-проектної компетентності майбутніх учителів засобами мультимедійного навчального посібника з педагогіки. Використання мультимедійного навчального посібника з педагогіки можливе у кількох режимах, серед яких: «Лекції», «Конструктор лекцій», «Практичні та лабораторні заняття», «Конструктор практичних та лабораторних занять», «Завдання для самостійної та індивідуальної роботи», «Конструктор тестових завдань», «Довідкова інформація» тощо.