№ 26 (2021)
Статті

ПСИХОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ УКЛАДАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Ганна Афузова
Біографія
Людмила Чепурна
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • підручник,
  • навчання,
  • учні з порушеннями інтелекту,
  • інклюзивне освітнє середовище

Як цитувати

Афузова, Г., & Чепурна, Л. (2021). ПСИХОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ УКЛАДАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Проблеми сучасного підручника, (26), 5–17. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-5-17

Анотація

У статті наголошено на потребі в забезпеченні закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання такими шкільними підручниками, які б за своїм змістом і структурою відповідали потребам, інтересам, індивідуальним особливостям і можливостям кожного учня, у тому числі – з інтелектуальними порушеннями. У ході розгляду змін функцій сучасного шкільного підручника як відповіді на реформування освітнього процесу в бік інклюзії увагу загострено на необхідності переорієнтації сучасного підручника в інклюзивному освітньому просторі як виключно джерела інформації на роль чинника інтелектуального розвитку учнів відповідно до їхніх потреб і можливостей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.