Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- підручник,
- навчання,
- учні з порушеннями інтелекту,
- інклюзивне освітнє середовище
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті наголошено на потребі в забезпеченні закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання такими шкільними підручниками, які б за своїм змістом і структурою відповідали потребам, інтересам, індивідуальним особливостям і можливостям кожного учня, у тому числі – з інтелектуальними порушеннями. У ході розгляду змін функцій сучасного шкільного підручника як відповіді на реформування освітнього процесу в бік інклюзії увагу загострено на необхідності переорієнтації сучасного підручника в інклюзивному освітньому просторі як виключно джерела інформації на роль чинника інтелектуального розвитку учнів відповідно до їхніх потреб і можливостей.