ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ У 8-ОМУ КЛАСІ ЗНЗ У РОЗРІЗІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- поглиблене вивчення географії,
- підручник,
- функції підручника,
- функціональне ядро
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті акцентується увага, зважаючи на зміни у відповідних програмах та стандартах, на актуальності підручника для поглибленого вивчення з географії України для 8-го класу, виокремлено пріоритетні функції та вплив їх на структуру зазначеного підручника. Профільний блок за напрямком географія та економіка у старшій школі потребує поглибленої підготовки учнів за відповідним вектором у восьмому та дев‘ятому класах. Окрім виділеного часу та відповідних навчальних програм для поглибленого вивчення географії у 8-му та 9-му класах, для ефективної їх реалізації педагогічній громадськості потрібне методичне та дидактичне забезпечення, що насамперед повинно бути зреалізоване у підручнику з географії для поглибленого вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах.