№ 19 (2017)
Статті

ВІДОБРАЖЕННЯ КРАЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА В ЗМІСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (70 рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)

О. С. Пасічник
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • іноземна мова,
  • соціокультурний компонент,
  • краєзнавчі матеріали,
  • діалог культу,
  • шкільний підручник,
  • навчальна програма
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Пасічник, О. С. . (2017). ВІДОБРАЖЕННЯ КРАЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА В ЗМІСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (70 рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Проблеми сучасного підручника, (19), 252–266. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/289

Анотація

У статті в історичній ретроспективі висвітлюються дидактико-методичні підходи до представлення краєзнавчих матеріалів у змісті навчальних програм та шкільних підручників з іноземних мов. Під краєзнавчим компонентом у межах предметної галузі іноземні мови автор пропонує розуміти відомості про рідну країну та культуру учнів. На думку автора, включення цих матеріалів поряд із соціокультурним компонентом, представленим у змісті підручника, є необхідною передумовою для побудови процесу іншомовної підготовки у форматі «діалог культур». На основі здійсненого аналізу автор пропонує можливі шляхи оптимізації підходів до презентації краєзнавчих матеріалів. Зокрема, пропонується уніфікувати якісний і кількісний тематичний інформаційний матеріал краєзнавчого блоку, яким мають оволодівати учні на різних етапах навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.