МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ СКЛАДОВИХ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ)
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- складові історичної компетентності,
- тест,
- оцінювання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті, на основі аналізу результатів анкетування вчителів, з’ясовано методичні особливості оцінювання складових історичної компетентності учнів. У процесі дослідження виявлено готовність учителів до оцінювання складових історичної компетентності, з’ясовано, у якому класі та за який період упродовж навчального року доречно оцінювати складові історичної компетентності. Окрім цього, визначено оптимальну кількість завдань тесту, за допомогою якого вчитель може оцінити рівень сформованості складових історичної компетентності на уроці.