№ 17 (2016)
Статті

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ СКЛАДОВИХ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ)

О. І. Андрійчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • складові історичної компетентності,
  • тест,
  • оцінювання

Як цитувати

Андрійчук, О. І. . (2016). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ СКЛАДОВИХ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ). Проблеми сучасного підручника, (17), 6–15. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/339

Анотація

У статті, на основі аналізу результатів анкетування вчителів, з’ясовано методичні особливості оцінювання складових історичної компетентності учнів. У процесі дослідження виявлено готовність учителів до оцінювання складових історичної компетентності, з’ясовано, у якому класі та за який період упродовж навчального року доречно оцінювати складові історичної компетентності. Окрім цього, визначено оптимальну кількість завдань тесту, за допомогою якого вчитель може оцінити рівень сформованості складових історичної компетентності на уроці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.