№ 17 (2016)
Статті

КЛАСИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

Т. І. Вороненко
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • проектна діяльність,
  • учнівські навчальні проекти,
  • види навчальних проектів,
  • класифікація,
  • основна школа

Як цитувати

Вороненко, Т. І. . (2016). КЛАСИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ. Проблеми сучасного підручника, (17), 76–91. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/347

Анотація

У статті подано аналіз історичного розвитку проектної діяльності учнів навчальних закладів в педагогіці різних країн, сучасну класифікацію навчальних проектів та їх місце у методиці викладання хімії в середній школі України. Розглянуто шляхи реалізації компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходу під час виконання учнівських навчальних проектів. На конкретних прикладах охарактеризовано різні види проектів, їхнє значення під час вивчення хімії в основній школі та форму кінцевого продукту учнівської діяльності. Наголошено на необхідності дотримання еколого-еволюційного підходу до інтегрованих природничо-наукових знань, відслідковування взаємозв’язків “будова речовини – властивості – застосування – вплив на довкілля – особистісне ставлення”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.