№ 17 (2016)
Статті

ПСИХОЛІНГВІСТИКА ПРАВОПИСУ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Е. А. Данілавічютє
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • тяжкі порушення мовлення,
  • психолінгвістичний підхід,
  • правопис,
  • психологічна структура завдання

Як цитувати

Данілавічютє, Е. А. . (2016). ПСИХОЛІНГВІСТИКА ПРАВОПИСУ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 109–122. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/356

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування психолінгвістичного підходу до розробки теми “Правопис” у контексті підручникотворення для чнів третього класу з тяжкими порушеннями мовлення. Репрезентовано поетапну систему подачі навчального матеріалу з урахуванням механізмів мовленнєвих порушень, а також складності психологічної структури завдань. Розкрито сутність алгоритму опанування кожного з правил, основу якого складає візуалізація можливих сумнівів стосовно правильності вживання правила і варіант прийняття правильного рішення. Визначено перспективи подальших досліджень, в основі яких – глибше розуміння психолінгвістики орфографічного досвіду.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.