РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗРОБКИ ПІДРУЧНИКА “ЧИТАНКА” ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- дислексія,
- тяжкі вади мовлення,
- читання,
- рецептивний вид діяльності,
- механізм процесу читання
- психологічні компоненти структури читання,
- механізм дислексії,
- підручник “Читанка” ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті репрезентовано ключові причини недостатнього оволодіння лінгвістичними знаннями дітей з ТПМ. Обґрунтовано також новітні підходи до створення сучасного підручника “Читанка” для означеної категорії дітей. Представлено умови опанування рецептивної діяльності дітьми з тяжкими порушеннями мовлення на уроках читання, а також пропонуються спеціальні засоби досягнення корекційно-пропедевтичної мети. У статті відображено реалізацію психолінгвістичного підходу до розробки підручника. Власне психолінгвістичний підхід з проблеми репрезентовано у вигляді таблиці та додаткових пояснень.