№ 17 (2016)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗРОБКИ ПІДРУЧНИКА “ЧИТАНКА” ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

В. М. Ільяна
Біографія
О. О. Аркадьєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • дислексія,
  • тяжкі вади мовлення,
  • читання,
  • рецептивний вид діяльності,
  • механізм процесу читання,
  • психологічні компоненти структури читання,
  • механізм дислексії,
  • підручник “Читанка”
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ільяна, В. М. ., & Аркадьєва, О. О. . (2016). РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗРОБКИ ПІДРУЧНИКА “ЧИТАНКА” ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 143–150. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/359

Анотація

У статті репрезентовано ключові причини недостатнього оволодіння лінгвістичними знаннями дітей з ТПМ. Обґрунтовано також новітні підходи до створення сучасного підручника “Читанка” для означеної категорії дітей. Представлено умови опанування рецептивної діяльності дітьми з тяжкими порушеннями мовлення на уроках читання, а також пропонуються спеціальні засоби досягнення корекційно-пропедевтичної мети. У статті відображено реалізацію психолінгвістичного підходу до розробки підручника. Власне психолінгвістичний підхід з проблеми репрезентовано у вигляді таблиці та додаткових пояснень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.