№ 17 (2016)
Статті

ЗМІСТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

І. П. Логвінова
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • психокорекція,
  • корекційна програма,
  • особистість,
  • навчальна діяльність,
  • самоусвідомлення,
  • емоційна сфера,
  • школярі із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Логвінова, І. П. . (2016). ЗМІСТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (17), 209–217. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/366

Анотація

У статті представлено аналіз психокорекційного змісту програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1–4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із ЗПР “Корекція розвитку”. Висвітлено домінуючі напрями з розвитку особистості у початковій школі, представлено специфіку побудови програми та обґрунтування змістового наповнення структурних розділів. Автор розглядає програмовий матеріал з розвитку особистості школярів із ЗПР через послідовність формування тілесного, психічного та соціального самоусвідомлення школярів із ЗПР у взаємозв’язку із завданнями корекції їх соціоемоційної, пізнавальної, вольової, потребово-мотиваційної сфер особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.