ЗМІСТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- психокорекція,
- корекційна програма,
- особистість,
- навчальна діяльність,
- самоусвідомлення
- емоційна сфера,
- школярі із затримкою психічного розвитку (ЗПР) ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлено аналіз психокорекційного змісту програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1–4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із ЗПР “Корекція розвитку”. Висвітлено домінуючі напрями з розвитку особистості у початковій школі, представлено специфіку побудови програми та обґрунтування змістового наповнення структурних розділів. Автор розглядає програмовий матеріал з розвитку особистості школярів із ЗПР через послідовність формування тілесного, психічного та соціального самоусвідомлення школярів із ЗПР у взаємозв’язку із завданнями корекції їх соціоемоційної, пізнавальної, вольової, потребово-мотиваційної сфер особистості.