№ 26 (2021)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПІДРУЧНИКАХ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ НАУКОВОГО РІВНЯ ОСВІТИ

Віра Ільченко
Біографія
Костянтин Гуз
Біографія
Олексій Ільченко
Біографія
Ірина Олійник
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • освіта для сталого розвитку,
  • національний образ світу,
  • цілісність знань,
  • цілісність мислення,
  • наукова картина світу учнів загальноосвітньої школи

Як цитувати

Ільченко, В., Гуз, К., Ільченко, О., & Олійник, І. (2021). РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПІДРУЧНИКАХ ЯК УМОВА ПІДВИЩЕННЯ НАУКОВОГО РІВНЯ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (26), 113‐129. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-113‐129

Анотація

У статті розкрито необхідність утілення цілісної освіти для сталого розвитку на основі загальних закономірностей науки та трансдисциплінарного підходу, завдяки яким в учнів формуються цілісна наукова картина світу та життєствердний національний образу світу кожного школяра. Здійснено спробу розкрити умови формування образу світу учнів початкової, базової та профільної школи, спираючись на досвід моделі освіти для сталого розвитку (ОСР) «Довкілля» (1994–2014 рр.). Під час реалізації моделі освіти ОСР «Довкілля» учні використовували інформаційно-комунікаційні технологій під час навчальної діяльності, у тому числі на уроках у довкіллі під час моделювання власного образу світу, наукової картини світу та її складових.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.