Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- курикулум,
- метапредметний підхід,
- методична модель,
- методика навчання географії,
- методичні підходи
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто питання формування метапредметних знань, які є основою інтелектуального та компетентнісного розвитку особистості. На цьому тлі виокремлено роль географії, що є важливою у розвитку особистості та сприйнятті нею середовища через просторово-часові рамки. Зазначені підходи, певною мірою, висвітлюють роль і місце географії у формуванні метапредметних знань. Окрім цього, у статті на основі конкретних прикладів виокремлено значення підручника географії та висвітлено його роль у процесі формування метапредметних знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор статті пропонує власний варіант моделі створення підручника географії.