№ 17 (2016)
Статті

МЕТАПРЕДМЕТНА РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ

О. Ф. Надтока
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • курикулум,
  • метапредметний підхід,
  • методична модель,
  • методика навчання географії,
  • методичні підходи

Як цитувати

Надтока , О. Ф. (2016). МЕТАПРЕДМЕТНА РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми сучасного підручника, (17), 258–266. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/370

Анотація

У статті розглянуто питання формування метапредметних знань, які є основою інтелектуального та компетентнісного розвитку особистості. На цьому тлі виокремлено роль географії, що є важливою у розвитку особистості та сприйнятті нею середовища через просторово-часові рамки. Зазначені підходи, певною мірою, висвітлюють роль і місце географії у формуванні метапредметних знань. Окрім цього, у статті на основі конкретних прикладів виокремлено значення підручника географії та висвітлено його роль у процесі формування метапредметних знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор статті пропонує власний варіант моделі створення підручника географії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.