№ 17 (2016)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8-го КЛАСУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО КОМПЕТЕНТНОГО УЧНЯ

В. І. Новосьолова
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • підручник української мови,
  • зміст,
  • синтаксична компетентність,
  • вимоги

Як цитувати

Новосьолова, В. І. . (2016). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8-го КЛАСУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО КОМПЕТЕНТНОГО УЧНЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 287–298. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/373

Анотація

У статті проаналізовано роль підручника в навчально-виховному процесі, сформульовано основні вимоги й критерії компетентнісно орієнтованого підручника української мови для 8-го класу, акцентовано увагу на основних принципах добору змісту й структурування навчального матеріалу, системи завдань і вправ, методичного апарату засвоєння знань про синтаксичні конструкції, на ролі виховної функції підручника, зокрема на важливості реалізації в ньому соціокультурної змістової лінії, емоційно-ціннісного аспекту її, посиленні мотиваційного й діяльнісного складників процесу навчання. Обґрунтовано, що наведені вимоги і шляхи їх реалізації в підручнику є засобом розвитку учня як цілісної особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.