Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- підручник української мови,
- зміст,
- синтаксична компетентність,
- вимоги
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано роль підручника в навчально-виховному процесі, сформульовано основні вимоги й критерії компетентнісно орієнтованого підручника української мови для 8-го класу, акцентовано увагу на основних принципах добору змісту й структурування навчального матеріалу, системи завдань і вправ, методичного апарату засвоєння знань про синтаксичні конструкції, на ролі виховної функції підручника, зокрема на важливості реалізації в ньому соціокультурної змістової лінії, емоційно-ціннісного аспекту її, посиленні мотиваційного й діяльнісного складників процесу навчання. Обґрунтовано, що наведені вимоги і шляхи їх реалізації в підручнику є засобом розвитку учня як цілісної особистості.