№ 17 (2016)
Статті

Раціоналізація змісту чинної навчальної програми з англійської мови для основної школи: мовний аспект

О. С. Пасічник
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • навчальна програма,
  • основна школа,
  • граматичний матеріал,
  • мовний матеріал,
  • зміст навчання,
  • англійська мова,
  • іноземна мова
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Пасічник, О. С. . (2016). Раціоналізація змісту чинної навчальної програми з англійської мови для основної школи: мовний аспект. Проблеми сучасного підручника, (17), 329–341. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/376

Анотація

Нині окреслилася чітка тенденція до розвантаження навчальних програм з ряду шкільних предметів. У зв’язку з цим автор висловлює окремі міркування щодо удосконалення змісту шкільної програми з англійської мови для основної школи. Основна увага звернена на особливості опису та послідовності пред’явлення граматичного матеріалу як засобу, що значно детермінує мовленнєву діяльність учнів. Серед основних недоліків чинної навчальної програми для основної школи автор визначає: 1) порушення послідовності пред’явлення мовного матеріалу; 2) нечіткість формулювання окремих програмових положень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.