№ 17 (2016)
Статті

АВТЕНТИЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ОСНОВНИЙ СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ (на прикладі навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”)

Т. К. Полонська
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • автентичний текст,
  • елективний курс,
  • іноземна мова,
  • навчальний посібник,
  • структурний компонент,
  • профільна школа
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Полонська, Т. К. . (2016). АВТЕНТИЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ОСНОВНИЙ СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ (на прикладі навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”). Проблеми сучасного підручника, (17), 377–388. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/380

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання автентичних текстів у процесі оволодіння старшокласниками змістом елективних курсів з іноземних мов. Зазначено, що автентичний текст є основним структурним компонентом навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10–11 класів профільної школи. Виділено низку критеріїв добору автентичних текстів до навчальних посібників іншомовних елективних  курсів. Детально описано три етапи роботи з автентичним текстом: дотекстовий, текстовий і післятекстовий. Визначено мету кожного етапу, його завдання та очікувані результати. Наведено приклади вправ і завдань із навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”, які передбачено використовувати у процесі роботи з автентичними текстами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.