№ 17 (2016)
Статті

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЇ ДИЗОРФОГРАФІЇ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

З. С. Пригода
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • дизорфографія,
  • дизорфографічна помилка,
  • грамотне письмо.,
  • орфографічна навичка

Як цитувати

Пригода, З. С. . (2016). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЇ ДИЗОРФОГРАФІЇ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 403–411. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/382

Анотація

У статті представлено аналіз спеціальної літератури з проблеми орфографічного письма в учнів з тяжкими порушеннями мовлення середньої ланки навчання. Розкрито поняття “дизорфографічна помилка” і “структура орфографічної навички”. Репрезентовано психолінгвопедагогічну модель грамотного письма. Охарактеризовано розділи методичних рекомендацій та психолінгвістичний підхід, який є основним інструментарієм щодо корекції дизорфографії і в майбутньому є втіленням для створення сучасного підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.