Статті
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЇ ДИЗОРФОГРАФІЇ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- дизорфографія,
- дизорфографічна помилка,
- грамотне письмо.,
- орфографічна навичка
Як цитувати
Пригода, З. С. . (2016). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЇ ДИЗОРФОГРАФІЇ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 403–411. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/382
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті представлено аналіз спеціальної літератури з проблеми орфографічного письма в учнів з тяжкими порушеннями мовлення середньої ланки навчання. Розкрито поняття “дизорфографічна помилка” і “структура орфографічної навички”. Репрезентовано психолінгвопедагогічну модель грамотного письма. Охарактеризовано розділи методичних рекомендацій та психолінгвістичний підхід, який є основним інструментарієм щодо корекції дизорфографії і в майбутньому є втіленням для створення сучасного підручника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.