№ 17 (2016)
Статті

ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Н. Л. Сосницька
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • навчальний посібник,
  • загальні принципи (специфічні),
  • природничо-математичні дисципліни

Як цитувати

Сосницька, Н. Л. (2016). ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Проблеми сучасного підручника, (17), 454–465. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/387

Анотація

У статті визначено та теоретично обґрунтовано загальні та специфічні принципи розробки змісту навчальних посібників для підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін, зокрема: пріоритетності педагогічного підходу; відповідності кредитно-трансферній системі організації навчального процесу; позитивної мотивації та сприятливого емоційного навчання, а також практичної зорієнтованості. Зазначено підхід до врахування означених принципів при розробці навчальних посібників, який полягає в обранні домінуючого принципу згідно з дидактичною метою та відповідною структурою змісту навчального засобу. Наведено приклади застосування специфічних принципів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.