№ 26 (2021)
Статті

ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МЕХАНІЧНИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 7-ГО КЛАСУ

Юрій Мельник
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • державний стандарт,
  • дидактичні особливості,
  • конструювання змісту,
  • компетентність,
  • механічні явища,
  • методична система,
  • підручник фізики
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мельник, Ю. (2021). ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МЕХАНІЧНИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 7-ГО КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (26), 143‐153. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-143‐153

Анотація

Компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі визначено Державним стандартом базової середньої освіти, в якому відображено базові знання, наскрізні вміння, обов’язкові результати навчання та орієнтири їхнього оцінювання. У сучасних умовах підручник фізики стає інструментом управління освітньою діяльністю учнів, навігатором у динамічних інформаційних потоках, засобом включення суб’єктів освітнього процесу до інформаційного середовища. У статті визначено дидактичні особливості конструювання змісту навчання механічних явищ у підручнику фізики 7-го класу. Обґрунтовано, що саме підручник нового покоління, зміст та методичний апарат якого створено на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів, має стати важливим засобом формування ключових та предметної компетентностей з фізики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.