ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МЕХАНІЧНИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 7-ГО КЛАСУ
Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- державний стандарт,
- дидактичні особливості,
- конструювання змісту,
- компетентність,
- механічні явища
- методична система,
- підручник фізики ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі визначено Державним стандартом базової середньої освіти, в якому відображено базові знання, наскрізні вміння, обов’язкові результати навчання та орієнтири їхнього оцінювання. У сучасних умовах підручник фізики стає інструментом управління освітньою діяльністю учнів, навігатором у динамічних інформаційних потоках, засобом включення суб’єктів освітнього процесу до інформаційного середовища. У статті визначено дидактичні особливості конструювання змісту навчання механічних явищ у підручнику фізики 7-го класу. Обґрунтовано, що саме підручник нового покоління, зміст та методичний апарат якого створено на засадах компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів, має стати важливим засобом формування ключових та предметної компетентностей з фізики.