№ 26 (2021)
Статті

ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6-х КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ У ПИСЬМІ

Тамара Полонська
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність,
  • комплекс вправ і завдань,
  • письмо і писемне мовлення,
  • учні гімназії

Як цитувати

Полонська, Т. (2021). ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6-х КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ У ПИСЬМІ. Проблеми сучасного підручника, (26), 176‐190. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-176‐190

Анотація

Актуальність заявленої проблеми зумовлена необхідністю перегляду й уточнення мети навчання іноземної мови в сучасному закладі загальної середньої освіти в контексті міжкультурної парадигми. Об’єктом дослідження обрано письмо як продуктивний вид мовленнєвої діяльності, чия роль значно зросла в сучасному динамічному та глобалізованому світі. У статті визначено й охарактеризовано комплекс вправ і завдань як основу формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6-х класів гімназії у письмі. Запропонований комплекс включає мовні, умовно-мовленнєві й мовленнєві вправи та комунікативні завдання, а також розроблені автором приклади до них. Вправи і завдання враховують вимоги Державного стандарту базової середньої освіти до обов’язкових результатів навчання учнів 5–6-х класів іншомовного письма.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.