ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6-х КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ У ПИСЬМІ
Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність,
- комплекс вправ і завдань,
- письмо і писемне мовлення,
- учні гімназії
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Актуальність заявленої проблеми зумовлена необхідністю перегляду й уточнення мети навчання іноземної мови в сучасному закладі загальної середньої освіти в контексті міжкультурної парадигми. Об’єктом дослідження обрано письмо як продуктивний вид мовленнєвої діяльності, чия роль значно зросла в сучасному динамічному та глобалізованому світі. У статті визначено й охарактеризовано комплекс вправ і завдань як основу формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів 5–6-х класів гімназії у письмі. Запропонований комплекс включає мовні, умовно-мовленнєві й мовленнєві вправи та комунікативні завдання, а також розроблені автором приклади до них. Вправи і завдання враховують вимоги Державного стандарту базової середньої освіти до обов’язкових результатів навчання учнів 5–6-х класів іншомовного письма.