Опубліковано 18.08.2022
Ключові слова
- старша школа,
- дидактична система підручника,
- зміст підручника,
- структура підручника,
- етапи вивчення художнього твору
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються актуальні питання змісту, структури та використання підручника із зарубіжної літератури у навчально-виховному процесі старшої школи. Схарактеризовано структуру підручника як дидактичну систему, що не тільки забезпечуватиме розкриття змісту навчання, а й пропонуватиме специфічну модель освітнього процесу. Розкриваються методичні особливості роботи з підручником на різних етапах вивчення художнього твору. Доводиться, що врахування якісно нових підходів до роботи з підручником сприятиме цілеспрямованому формуванню компетентного учня-читача. Представлено методичні рекомендації щодо застосування підручника із зарубіжної літератури під керівництвом вчителя та самостійній роботі учнів.