Статті
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПІДРУЧНИКА «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 11 КЛАС»: ПРОЕКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО Й КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- гіпертекст,
- мультимедія,
- мультимедійний підручник,
- інформаційно-комп’ютерні технології,
- особистісно зорієнтоване навчання
- літературна й інформаційно-комунікаційна компетентність ...Більше
Як цитувати
Бійчук, Г. Л. . (2015). ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПІДРУЧНИКА «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 11 КЛАС»: ПРОЕКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО Й КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 35–43. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/442
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема проектування та можливості використання мультимедійного навчально-методичного забезпечення з української літератури в 11 класі на основі особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів. Доцільність комплексного впровадження мультимедійного і традиційного підручників у процесі вивчення української літератури в старшій школі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.