№ 15 (2015)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПІДРУЧНИКА «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 11 КЛАС»: ПРОЕКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО Й КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ

Г. Л. Бійчук
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • гіпертекст,
  • мультимедія,
  • мультимедійний підручник,
  • інформаційно-комп’ютерні технології,
  • особистісно зорієнтоване навчання,
  • літературна й інформаційно-комунікаційна компетентність
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Бійчук, Г. Л. . (2015). ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПІДРУЧНИКА «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 11 КЛАС»: ПРОЕКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО Й КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 35–43. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/442

Анотація

У статті розглядається проблема проектування та можливості використання мультимедійного навчально-методичного забезпечення з української літератури в 11 класі на основі особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів. Доцільність комплексного впровадження мультимедійного і традиційного підручників у процесі вивчення української літератури в старшій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.