№ 15 (2015)
Статті

ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ЗАСОБІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ШКОЛІ: ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Д. В. Гриненко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • країни Європейського Союзу,
  • підручник з іноземної мови,
  • підходи до конструювання підручників,
  • «цикл самостійного навчання»,
  • оцінка якості підручника

Як цитувати

Гриненко, Д. В. . (2015). ПІДРУЧНИК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ЗАСОБІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ШКОЛІ: ДОСВІД КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Проблеми сучасного підручника, (15), 159–166. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/457

Анотація

У статті автор досліджує особливості створення підручників з іноземної мови, призначених для середніх загальноосвітніх закладів країн Європейського Союзу, аналізує вплив основних нормативних документів на сучасний розвиток європейського підручникотворення, зокрема визначаються критерії оцінки якості підручника, у тому числі вимоги до лексичного наповнення навчальної книги, презентації матеріалу та наведення інструкцій. Окрім того, презентовано найпоширеніші підходи до конструювання підручників з іноземної мови, виокремлено функції, які вони повинні виконувати, а також наведено приклади вправ, націлених на засвоєння учнями відповідного граматичного матеріалу. Виокремлено переваги і недоліки друкованих та електронних підручників, розглянуто можливі шляхи їх ефективного застосування на занятті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.